111. සෝ භගවා ඉතිපි අනත්ථිකෝ:- කිසිදු සංස්කාරයකින් අර්ථයක් නො පතන හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනත්ථික’ වන සේක.
112. සෝ භගවා ඉතිපි අනස්සාවී:- තෘෂ්ණා රහිත දිවියක් ගත කළ හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනස්සාවී’ වන සේක.
113. සෝ භගවා ඉතිපි අනවජ්ජෝ:- නිවැරදි දිවි පැවතුම් ඇති හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනවජ්ජ’ වන සේක.
114. සෝ භගවා ඉතිපි අනභිජ්ඣාලූ:- දැඩි ලෝභය දුරු කළ හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනභිජ්ඣාලූ’ වන සේක.
115. සෝ භගවා ඉතිපි අනභිභූතෝ:- කිසිවෙකුටත් යටපත් කළ නො හැකි හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනභිභූත’ වන සේක.
116. සෝ භගවා ඉතිපි අනවස්සුතචිත්තෝ:- කෙළෙසුන්ගෙන් තෙත් නො වූ සිතක් දැරූ හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනවස්සුතචිත්ත’ වන සේක.
117. සෝ භගවා ඉතිපි අනල්ලිතෝ:- සසරට නො ඇලුනු හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනල්ලිත’ වන සේක.
118. සෝ භගවා ඉතිපි අනන්වාහතචේතසෝ:- කෙලෙසුන්ගෙන් නො පෑරුණු සිත් ඇති හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනන්වාහතචේතස’ වන සේක.
119. සෝ භගවා ඉතිපි අනන්ධකරණෝ:- අන්ධභාවයට පත් කරණ නීවරණ ධර්මයන් දුරු කරවන හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනන්ධකරණ’ වන සේක.
120. සෝ භගවා ඉතිපි අනඤ්ඤථාභාවී:- වෙනස් නො වන ගුණයන් ගෙන් යුතු හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනඤ්ඤථාභාවී’ වන සේක.
121. සෝ භගවා ඉතිපි අනන්තපඤ්ඤෝ:- අනන්ත ප්රඥා ඇති හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනන්තපඤ්ඤ’ වන සේක.
122. සෝ භගවා ඉතිපි අනන්තඤාණෝ:- අනන්ත ඤාණයන් ගෙන් යුතු හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනන්තඤාණ’ වන සේක.
123. සෝ භගවා ඉතිපි අනන්තතේජෝ:- අනන්ත තේජසකින් යුතු හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනන්තතේජ’ වන සේක.
124. සෝ භගවා ඉතිපි අනන්තයසෝ:- අනන්ත යසසින් යුතු හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනන්තයස’ වන සේක.
125. සෝ භගවා ඉතිපි අනන්තජිනෝ:- අන්ත රහිත නිවන දිනා ගත් හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනන්තජින’ වන සේක.
126. සෝ භගවා ඉතිපි අනන්තගෝචරෝ:- පමණ කළ නො හැකි නිවන ගෝචර කොට ගෙන වසනා හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනන්තගෝචර’ වන සේක.
127. සෝ භගවා ඉතිපි අනන්තවණ්ණෝ:- අනන්ත ගුණවර්ණ ඇති හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනන්තවණ්ණ’ වන සේක.
128. සෝ භගවා ඉතිපි අනන්තගුණසාගරෝ:- අනන්ත ගුණ සයුරක් හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනන්තගුණසාගර’ වන සේක.
129. සෝ භගවා ඉතිපි අනන්තගුණසඤ්චයෝ:- අනන්ත ගුණ පිඬක් බඳු හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනන්තගුණසඤ්චය’ වන සේක.
130. සෝ භගවා ඉතිපි අනන්තපටිභානවා:- අනන්ත වැටහීම් ඇති හෙයින් ඒ භාග්යවතුන් වහන්සේ ‛අනන්තපටිභානවා’ වන සේක.
No comments:
Post a Comment